Wednesday 6 September 2017

Bäst Korrekta Binära Alternativ Handelsindikatorer


Först och främst Låt mig presentera mig för dig Jag heter Alex Jag är en näringsidkare och mjukvaruutvecklare År sedan hittade jag ett lukrativt sätt att tjäna pengar från mitt hemhem. Jag introducerades till världen av binär optionshandel. Först av allt Var som en hobby mot mig Jag körde ett mjukvaruutvecklingsföretag och min huvudsakliga inkomstkälla var från order som jag fick för att koda olika typer av programvara som inte var kopplad till finansmarknaderna på något sätt Senast började jag lära mig världen av finansmarknadshandel Och hittade binära alternativ som det enklaste och mest praktiska sättet för mig att handla. Efter ett stort antal sömnlösa nätter lyckades jag äntligen hitta ett sätt att marknadsanalys som fungerade för mig som jag ville att jag var glad att hitta något som fungerade men Jag mötte också ett problem Vid handel var mina diagram ofta vanliga med många indikatorer. Om du redan försökt handel är jag säker på att du förstår mig hur det känns när du behöver titta på ett dussin indikatorer på dig R diagrammer Egentligen är det inte dåligt när du har många indikatorer Problemet är hur du tolkar vad de visar för dig. Det är vanligtvis inte en lätt uppgift eftersom indikatorerna ofta leder dig till förvirring och inte det rätta beslutet jag då Arbetade mer för att välja handelsmetod och indikatorer som gav mig bästa resultat Jag säger inte om stora vinnare över natten Jag berättar om konsekventa långsiktiga resultat Detta är egentligen vad jag behövde jag tydligt förstod riktiga pengar gjordes steg för steg i ett tyst Takt och inte över natten framgång. Behaga mig, detta är sanning som har kommit till dig av redan en framgångsrik näringsidkare När handel måste du vara disciplinerad och dedikerad till din handelsmetod Och för att vara tillägnad något, borde du känna dig bekväm när du arbetar med Det föredrar jag alltid att göra saker enkelt Jag förstod om jag inte behövde använda en massa indikatorer, det skulle vara lättare att handla, först och främst psykologiskt. Lyckligtvis var jag en programmerare för en D inte bara en näringsidkare Så jag bestämde mig för att sätta min strategi och indikatorer in i en mjukvara som skulle ge mig tydliga signaler som jag inte ville sitta framför diagrammen och tittade på ett dussin indikatorer för att inte missa uppgiften jag Sätta i kod min bästa kunskap och bästa handelsindikatorer inklusive de som jag designade speciellt för min egen handel och aldrig gjort dem tillgängliga för allmänt bruk. Förresten har du någonsin tänkt på hur en bra strategi ska se ut som jag menar vad som egentligen är En bra strategi för dig Vad betyder det att ha en bra och pålitlig handelsmetod Varje person kan ha sin egen förståelse av saken men jag är säker på att det kommer att finnas en sak som är gemensam i alla svar Binära alternativ handlarna letar efter en Tillförlitlig strategi som konsekvent kommer att öka sina pengar Tro mig om du letar efter en strategi som kommer att vinna alla dina affärer, troligtvis kommer du aldrig hitta en. Det finns så många saker som påverkar marknaden beh Avior så att ens en väldigt begåvad näringsidkare eller superprogramvara helt enkelt inte kan förutsäga dem alla. Du borde sluta jaga efter en strategi som bara får dig att vinna vinnande affärer. Det här är en väg till ingenstans. Dessutom kan du ofta träffa marknadsförare på nätet som erbjuder dig 90 vinstfrekvens När de säljer sina handelssystem Tror inte på det Eller jag vill hellre säga att du borde förstå sådana påståenden på ett annat sätt Du ser ibland att du kan ha till och med 100 vinnare på en dag men du kan förlora hela dagen. Så kommer ett sådant system Hjälpa dig Jag tror nej Vad du behöver är stabila resultat Du behöver inte ha 100 eller 90 vinstfrekvens för att få en levande handel med binära alternativ. Egentligen behöver allt du behöver ha långsiktiga stabila resultat av 70-80 vinstfrekvens. Det här är faktiskt en väldigt mycket Bra förhållande som tillåter dig att göra konsekvent vinst månad för månad och år för år De flesta bra system där ute kommer att ge dig 60 vinstfrekvens som inte räcker för att få konsekvent avkastning. Det är därför som vanligtvis handlare använder riskabla tekniker lik E Martingale när de måste dubbla eller tredubbla sin första insats efter en förlust för att återhämta de förlusterna. Detta är för farligt och inte ett bra sätt att handla om du vill stanna kvar i den här verksamheten under lång tid. Dessutom gör nästan alla system där ute dig jobb Med flera indikatorer samtidigt, ibland är diagrammen överbelastade med indikatorer så att du inte ens kan se ljuset tydligt. Som nämnts ovan leder sådana saker till förvirring och minskar din vinnhastighet och påverkar handeln på ett negativt sätt. Med min programvara kan du Ha en stabil långsiktig vinstfrekvens på 70-80 vinstfrekvens i binär alternativhandel Så här är vad du behöver för att få en kant över din binära alternativmäklare. Jag har medvetet nämnt ordet långsiktigt flera gånger. Du ser ofta när Folk ser en annons som 90 exakt binärt alternativ system, de brukar vilja prova det. Egentligen hittade jag mest nybörjare handlar jag alltid på en så hög vinnhastighet jag vill bara berätta lite enkelt men ändå Mycket viktig sanning om alla sådana superhandelssystem eller mycket exakta indikatorer vilka annonser du kan se på internet När du testar något system, min eller någon annan s, måste du alltid förstå hur verklig noggrannhet mäts. Du måste handla minst 100 handlar för att se en verklig noggrannhet i handelssystemet. När jag utformade min metod testade jag också den noggrant justera och perfekta det. Det är därför jag alltid säger att långsiktiga resultat är det som verkligen är viktigt. Endast långsiktiga resultat kan ge dig välstånd till din Liv Endast långsiktiga resultat kan förvandla dig från en nybörjare till en professionell investerare Och här är därför jag inte ger och kommer aldrig ge dig några löften om mycket höga vinstpriser eller garantier för framgång över natten eftersom jag inte vill säga vanlig marknadsföring Fluff här Mitt mål är att visa dig hur verkligen sakerna händer i denna verksamhet Jag har försökt många strategier tillgängliga för köp eller gratis på internet De flesta av dem gav mig inte mer än 50 - 55 vinsthastighet Hej, det är som en flip av ett mynt Det fanns system som fungerade ännu värre som inte kan användas i handel alls. Det är väldigt viktigt att förstå hur marknaden fungerar, hur priset fungerar. Det finns tusentals olika indikatorer Men vi kan inte använda dem alla, vi kan naturligtvis t Om du vill skapa en riktigt bra arbetsstrategi borde du förstå marknaden, dess starka och svaga punkter. Du bör försöka förstå principerna om hundratals olika indikatorer och bara välja De som representerar marknadens beteende i mest sann grad Eller du kan designa din egen om det behövs för att fylla i de saknade delarna av strategin När du använde indikatorerna var jag aldrig helt nöjd med hur indikatorerna visade mig vad som händer på marknaden Så jag Bestämde sig för att göra vissa förändringar i vissa indikatorer och utforma mina egna som som ett resultat blev en del av min fulla metod Efter att ha testat ett stort antal indikatorer och strategier gjorde jag min strategi att utvecklas och det är hur Bina Ry Alternativ Beast föddes. Som sagt tidigare finns tusentals olika strategier på marknaden och vanligtvis är de flesta av dem för komplicerade att tillämpa. Några handlare tror att om de har många indikatorer på sina kartor skulle de kunna klara sig bättre Handel Det är inte sant Verkligheten är annorlunda Faktum är att de fler indikatorerna du har på ditt diagram desto svårare kommer det att vara att handla Varför det leder till förvirring Det blir svårare att se den verkliga bilden av marknaden som indikatorerna kommer att ge Du med annan marknadsinformation som kommer att leda dig till förvirring I mitt handelssystem kommer dina kartor att vara tydliga och enkla och signalerna blir lätta att följa Glömma roterade diagram Glömma dussintals indikatorer på diagrammen Glöm komplexa saker När du använder mitt system Du kommer att njuta av den enkelhet det ger. Min unika strategi ger dig möjligheten att handla med de många olika alternativen vid tidutgångar Det spelar ingen roll vilken typ av näringsidkare Du är Det spelar ingen roll om du föredrar kortsiktig eller långsiktig handel, mitt system hjälper dig med alla dina uppgifter. Utlängningsintervallet är från 60 sekunder fram till det dagliga utgåvan. Detta är utbudet 99 av handlare använder. Egentligen kan du försöka handla jämnt Längre utgång men det är inte nödvändigt att göra det eftersom det kommer att finnas väldigt få signaler på så långa avstånd om din utgång är mer än en dag Dessutom varför väntar så länge om du kan tjäna pengar inom en dag, bara några timmar eller minuter Du Kan handla alla finansiella instrument, vare sig det är valuta, metaller, index eller lager. Och kom ihåg, mina binära alternativsignaler kan programvara ge dig alla slags signalvarningar som förenklar din handel kraftigt. När du har en signal, kommer programvaran att varna dig med ljud , Popup meddelande fönstret, e-post till din inkorg och även skicka ett SMS till din telefon. Bara titta på de resultat du kan uppnå med mitt system. March 26 Live Trades. March 24-25 Live Trades. March 17 - 18 Live Trades. My programvara Fungerar bra i 2016. Och fler affärer ner nedan. Det finns mer affärer här nedanför. Vill du se mer Här är en skärmdump. Den enda gränsen är din mäklare som ger dig instrument för handel. Men de flesta mäklare ger ett stort utbud av Finansiella instrument att handla så om du önskar att du kan handla så många instrument som du vill Det betyder att du har gott om möjligheter Det spelar ingen roll om du är nybörjare eller profförare, alla kommer att hitta användningen i min metod Dessutom är min Systemet ger dig möjlighet att inte begränsa hur många instrument du handlar med. Med vanliga handelsmetoder kan du inte handla effektivt mer än flera instrument på en gång eftersom du måste titta på många faktorer på marknaden och indikatorer på dina diagram som även kan visa Motsägande information som leder till förvirring Börja med detta ögonblick, glöm inte ordet förvirring det bort från ditt ordförråd. Nu blir handel mycket enklare för dig om du är en Återanvända handelssystemet för binära optionsbeast. Vissa människor frågar mig frågor som varför behöver jag dela min programvara och handelserfarenhet med andra människor Skulle det inte vara bättre att behålla detta system för mig själv Tja, svaret är enkelt Som sagt Tidigare är jag inte bara en näringsidkare utan också en programmerare Varje programmerare är en skapare och varje skapare kan kallas detta namn om resultatet av hans eller hennes arbete används av andra människor. Först och främst vill jag hjälpa andra människor från alla Promenader av livet som vill börja investera i binär alternativ handel Varför inte göra detta om jag har möjlighet att göra det här Dessutom skulle jag inte bry dig om extra pengar som jag får genom att sälja mitt system Varför inte Mer pengar är alltid bra Det här är bara Två skäl som jag hade vid utformningen av mitt handelssystem den sanna önskan att hjälpa andra och tjäna mer pengar gör detta Vad kan vara bättre än de två sakerna för skaparen Pengarna mina kunder betalar för mig är avgiften för möjligheten att börja handla Lättare och mer lönsamt sätt som jag ger dem Så det här är en vinnande situation för båda parter. Allt du behöver göra nu är helt enkelt att börja använda mitt handelssystem i din handel Det är verkligen allt du behöver för att äntligen bli en bättre näringsidkare och Bli av med komplexa saker som vanligtvis inte fungerar Du behöver inte något annat binärt alternativ handelssystem eller binär alternativindikator Kom ihåg att allt du behöver är en EDGE över din mäklare Mitt system ger dig den här kanten Din sökning efter ett verkligt fungerande system slutar här Du har äntligen hittat det du letat efter Nu är det dags att UNLEASH DIN BEAST. De bästa tekniska indikatorerna för Options Trading. Det finns hundratals tekniska indikatorer som används av näringsidkare enligt deras handel och värdepapper som ska handlas Denna artikel fokuserar på några viktiga tekniska indikatorer som är specifika för handel med alternativ Förvirrad Om du inte är säker på att teknisk handel eller alternativ är till för dig, kolla in eller handledning, introduktion N till Stock Trader Typer för att bestämma din föredragna stil. Denna artikel förutsätter läsarens förtrogenhet med alternativterminologi och beräkningar som är inblandade i tekniska indikatorer. Hur alternativ handel är different. Usually används tekniska indikatorer för korttidshandel. Jämfört med en typisk aktiemäklare , En alternativ handlare letar efter ytterligare aspekter av trading. Range of Movement Hur mycket - volatilitet. Flyttning av flytten Vilket sätt and. Duration av flytten Hur lång tid. Eftersom alternativen är sönderfallande tillgångar se tidsförfall av optioner, innehavsperioden Tar betydelse för options trading En aktiehandlare har friheten att hålla positionen på obestämd tid eller ens konvertera den kortfristiga marginalutnyttjad positionen till ett kontantbaserat innehav Men en optionshandlare är begränsad av den begränsade varaktigheten på grund av optionens utgångsdatum där det inte finns något Val att hålla en optionsposition på obestämd tid Det blir följaktligen viktigt att välja rätt handelsstrategier med tanke på ti Ming factor. Due till ovanstående begränsningar är nästan alla tekniska indikatorer som är lämpliga för options trading momentumindikatorer som tenderar att identifiera överköpta och överlämnade marknader och därmed prisomkastningar och relaterade trender. Följande tekniska indikatorer används vanligtvis för options trading . En teknisk momentumindikator som jämför storleken på de senaste vinsterna för de senaste förlusterna i ett försök att bestämma överköpta och överlämnade villkor för en tillgång. Hur är RSI användbart för options trading. RSI försöker bestämma överköpta och överlämnade villkor för en säkerhet Det ger därigenom Viktiga indikationer på kortfristiga prisrörelser, eller snarare korrigeringar och återföringar, när det överköpta eller överlämnade villkoret har identifierats. RSI fungerar bäst för alternativ på enskilda aktier istället för index, eftersom aktier visar överköpt och överlåtet tillstånd oftare jämfört med index Alternativ på mycket flytande höga beta-lager gör de bästa kandidaterna för korta ter M trading baserat på RSI Kolla in Investopedias detaljerade artikel om RSI med exempel s. As standardparametrar som vanligtvis följs, RSI-värden varierar från 0-100. Ett värde över 70 indikerar överköpta nivåer, och att under 30 indikerar oversold. All optionshandlare är medvetna om Av vikten av volatilitet vid optionsvärdering Bollinger-band fångar denna aspekt av en underliggande säkerhet, vilket gör det möjligt att identifiera övre och nedre intervall inom dynamiskt genererade band baserat på de senaste prisrörelserna för säkerheten. Två viktiga indikationer som härrör från Bollinger Bands. Band expanderar och kontrakt som volatilitet ökar eller minskar baserat på den senaste prisrörelsen av aktieutbyggnaden indikerar hög volatilitet och kontraktion indikerar låg volatilitet. Tradenaren kan därmed ta alternativpositioner som väntar en reversering. Nuvarande marknadspris kan bedömas mot det nuvarande bandområdet För eventuella breakout mönster Breakout ovan toppband indikerar överköpt marknad, vilket är idealiskt i Uppgift för köp av satser eller korta samtal Nedbrytning under lägre band indikerar överlåtna marknaden en möjlighet att köpa samtal eller korta satser med lägre volatilitet. Säkerhet bör bedömas för att bedöma volatiliteten. Kortslutningsalternativ med hög volatilitet är fördelaktigt, eftersom det ger högre premier till näringsidkaren medan Köpoptioner med lägre volatilitet ger billigare alternativ. Trader är fria att använda egna önskvärda värden medan de tittar på Bollinger-band. Vanligtvis följer värdena 12 för enkelt glidande medelvärde och 2 för standardavvikelse för topp - och bottenband. För högfrekventa valmöjligheter IMI-indikatorn erbjuder ett bra val av teknisk indikator för att satsa på intradagoptionshandel. Det kombinerar begreppen intraday candlesticks och RSI, vilket ger ett lämpligt sortiment som liknar RSI för intradaghandel genom att indikera överköpta och överlämnade marknader. Det är emellertid viktigt att dessutom vara Medveten om trendens prisdragningar, för när det är ett starkt synligt uppåt t Rend kommer indikatorerna för momentum ofta att visa överköpta överlämnade möjligheter Att vara medveten om trenderna och dessutom använda IMI kan en näringsidkare spåra potentialer där han kan komma in i en lång position på en uppåtgående marknad vid mellanliggande intradagskorrigeringar och korta positioner på en downtrend-marknad Vid mellanliggande prisstötar. IMI beräknas enligt följande.1 Om Stäng Öppna vinster Gain n-1 Stäng - Öppna förluster 0,2 Om stänga Öppna förluster Förlust n-1 Öppna - Stäng vinst 0,3 Lägg till vinster och förluster för tidigare n valda perioder.4 IMI 100 x vinstförluster. Med fördelar av hävstångseffekt med optionspositioner erbjuder IMI-indikatorn i kombination med en lämplig trendindikator en bra teknisk indikator för options trading. Formeln ger flexibilitet för handlare att använda egna önskvärda värden för n Vanligen följd resultant Värdena är 70 eller högre, vilket indikerar överköpta marknader och 30 eller lägre som anger överlämnade marknader. Tolkningen är fortsatt lik RSI som diskuteras ovan. Addin G vidare till RSI-korgen är MFI en annan momentumindikator som kombinerar pris - och volyldata för att identifiera pristrender för ett lager. Det är också känt som volymvägd RSI. Med volymen som beaktas i beräkningar ger MFI-indikatorn viktiga insatser om Mängden kapital som flyter in och ut ur ett lager under en ny tidsperiod rekommenderas 14 dagar. Beroende på volyldata är MFI-indikatorn lämpad för aktiebaserad optionshandel istället för indexbaserad och mässor bättre för alternativ handel med lång varaktighet istället Av frekventa intradag Traders letar efter fall när MFI-indikatorn rör sig i motsatt riktning mot aktiekursens pris eftersom detta kan vara en ledande indikator för att förutsäga en trend reversalmonly följde resulterande värden för Money Flow Index är 20 som indikerar överlåtelse och 80 indikerar Overbought. Set call ratio anger förhållandet mellan handelsvolymen av köpoptioner till köpoptioner i stället för absolutvärdet för Put Call-förhållandet, förändringarna i dess värde i Identifiera en förändring av det totala marknadsförhållandet. Ett högt till lägre värdeförflyttning indikerar en hausseffektiv trend, vilket indikerar att flera samtal valts av de handlare, medan ett lågt till högt värde visar indirekt trend eftersom fler satser är av intresse för marknaden. Open Ränta anger de öppna eller oupplåsta kontrakten i optioner OI indikerar inte nödvändigtvis någon specifik uppgång eller nedåtgående trend, men det ger indikationer om slutet på en viss trend. Ökande öppet intresse indikerar nytt kapitalinflöde och därmed hållbarhet i befintlig upp - eller nedåtriktad trend, Medan avtagande öppen ränta indikerar ett slut på trenden. För alternativhandel där näringsidkare ser ut att dra nytta av korta prisrörelser och trender, ger OI viktig information som är fördelaktig för ingående eller kvadrering av alternativpositioner. OI-värden, förutom den omsatta volymen Och prisrörelser, används ofta av optionshandlare Här är en vägledande tolkning för OI och prisförändringar. Användbara indikatorer för New Bies. This artikeln är särskilt för nybörjare och för nya handlare i binära alternativ och i handelsbranschen kommer jag i allmänhet att dela med dig några väldigt användbara indikatorer som kan hjälpa dig att förbättra din handelsstil En del av dem är väldigt enkla och jag don t Använd dem nu men de hjälpte mig väldigt mycket i början av min handelsresa. Let's start. Zig Zag indicator. Den första indikatorn är mycket enkel och du kan hitta den i din metatrader-plattform. Det är zigzagindikatorn som kan hjälpa en handlare För att se mer tydligt marknadens övre och låga marknad. Bärning är en enkel indikator som ger stöd och motståndsnivåer. Ritningsstöd och motstånd är ett måste för handel men många nybörjare har svårigheter. Så kan denna indikator hjälpa dem och lära dem var är Stöden och motståndsnivåerna. Du behöver inte göra någonting svårt, bara installera den här indikatorn på din metatraderplattform och efter det här släpp den till din som du kan se i ovanstående diagram är de röda linjerna motstå Anser och de blå linjerna är naturligtvis det här indi kan inte identifiera framtida SR-nivåer Det drar bara ett stöd eller ett motstånd som har hänt. Overbought och Oversold RSI och värdeschemat. För överköpta och överlämnade villkor har jag två indikatorer som rekommenderar dig Ett överköpt skick Är ett villkor där tillgången är mycket högre från normala nivåer och kanske vi kommer att ha ett fall Oversold är det motsatta tillståndet En tillgång är det mycket lägre än de normala nivåerna och kanske kommer vi att få en möjlig ökning av att identifiera dessa två villkor Du kan använda en RSI-indikator från din metatrader-plattform eller en värdediagramindikator. RSI-värdediagram. I det här diagrammet, vilket är det tidigare diagrammet med barry, installerade jag båda till min metatrader-programvara. I RSI kan du lägga till från konfigurationen två Nivåer En för överköpta villkor och en annan för överlämningsvillkor Många näringsidkare använder för dessa två situationer nivån 70 för överköpta och nivån 30 för överförsäljning. Du kan också använda 80 och 20 Nivåer för mer som du kan se i det här diagrammet i RSI vi har överköpt vid höga och översulde vid låga. Värdetabellindikatorn gör samma jobb Gröna staplar är hausseartade och röda staplar är baisse. I denna indikator kan du också gissa nivåerna Många handlare Använd 8 och 8 lebels för extra överköpta och överlämnade situationer och 6 och -6 för mjukare situationer. Ny indikator. En väldigt viktig indikator för dina diagram är en nyhetsindikator Jag har ingen specifik nyhetsindikator för att rekommendera dig eftersom det finns så Många där ute och i allmänhet gör de samma jobb En nyhetsindivator visar dig om det finns nyheter för marknaden eller när vi kommer att ha nyhetsbrev Även om din strategi inte är att handla nyheten borde du ha en sådan som att veta vad Tiden finns det nyheter och håller sig borta från marknaden eftersom om du kommer att ignorera nyheterna kan de förstöra dina affärer. Bollinger Bands. Mycket användbar och effektiv indikator skapad av John Bollinger. Det hjälper dig att identifiera stöd och motstånd S Det finns ett enkelt glidande medelvärde, vanligtvis 20 perioder och två band upp och ner och de kan fungera som SR-nivåer för priset. Notera hur priset pratar i band. Daily Pivots Indicator. Simple-indikator som beräknar och visar dig Den dagliga Pivot-nivåerna på marknaden Det är väldigt viktigt eftersom det finns SR många gånger på dessa nivåer. Harmoniska mönsterindikatorer. Harmoniska mönster är en avancerad lektion av teknisk analys och det måste spendera tid för att lära sig att rita dem. Det finns indikatorer som Dra harmoniska mönster automatiskt som eller om du är intresserad av harmoniska mönster men du kan inte rita de här indierna är en bra start Naturligtvis gör de felaktiga uppskattningar många gånger men de kan hjälpa dig att börja rita dig själv. Ett hackert CRAB-mönster av KorHarmonics. Från de viktigaste indikatorerna använder jag den varje dag av många anledningar, men främst för att identifiera studsar och omskolningar. Du kan hitta den i din metatrader-plattform i dina ritverktyg Nivåer för att lägga till en Re 38 2, 78 6 och 127 Alla de andra viktiga nivåerna finns redan i standardinställningarna. Möjliga medelvärden. Jag skrev en artikel om glidande medelvärden och hur man använder dem. Det finns inget standard för inställningarna som jag sa många gånger jag sa till dig Inställningen jag använder dig kan göra din backtest och se vilka inställningar som är bäst för din strategi.

No comments:

Post a Comment